Infomarketing, alebo tvorenie vzdelávacieho programu
Pri používaní internetu ste sa v poslednej dobe možno stretli s výrazmi ako e-book, alebo s menej rozšírením označením ako infomarketing. Pojem e-book je vám asi známy, predstavíme si pod ním knihu v elektronickej podobe. Infomarketing je zasa zameraný na odpovede a návody, ktoré ľudia najčastejšie hľadajú. Infomarketing tvorí elektronické rady, tipy, odpovede a návody takmer na všetky témy a otázky, ale samozrejme každý poskytovateľ tejto služby je do určitej miery obmedzený obsahom svojich tém, nikto predsa nepozná odpoveď na všetko. Práve preto je tu príležitosť aj pre mnohých iných alebo nových poskytovateľov, ktorí by chceli podnikať práve s týmito informačnými elektronickými službami a tvoriť spomenutý infomarketing, alebo môžem použiť i známejšie slovo- vzdelávací program.
Spracovanie tém a odpovedí by malo byť kvalitné, malo by ísť k veci a obsahovať potrebné tipy či rady, ktoré môžu byť pre zákazníka skutočne efektívne.
Každý z poskytovateľov sa ale poväšinou venuje iba jednej, tej svojej téme. Zamestná ľudí alebo založí spoločnosť s ľuďmi, ktorých spája spoločná práca či záľuba na určitú tému a vytvorí tak spolok skúsených zamestnancov, ktorí sa medzi sebou dopĺňajú a spoločnými silami informujú o radách a odpovediach na otázky, pochádzajúce od ľubovoľných klientov potrebujúcich niekoľko rád na dotyčnú tému, na ktorú sa konkrétna spoločnosť zameriava. Témy môžu byť skutočne rôzne, ale pre lepší obraz môžem napísať pár príkladov, na aké otázky dnes ľudia často hľadajú odpovede a zároveň, ktoré napomáhajú k popularite a zisku podnikateľov v tomto odvetví:
• Ako sa zdravo stravovať?
• Ako vytvoriť reklamu na facebooku?
• Ako zarobiť cez internet?
• Ako investovať na burze?
• Ako vybrať vhodné okná do bytu?
No takto by som mohol pokračovať ešte dvoma stranami, každopádne populárnych a žiadaných tém je dnes veľa. V dnešnej dobe sa poskytuje spracovanie otázok poväčšinou v podobe e-booku, alebo aj obrázkov a tiež video – návodov.